321
صفحه اصلي > واحد پژوهش در آموزش > پیشنهادات ارایه شده در جلسه ماهانه ارایه نتایج از  
شنبه ٠٢ بهمن ١٣٩٥
پیشنهادات ارایه شده در جلسه ماهانه ارایه نتایج از

نتایج  بدست آمده ازجلسات ماهانه کاربردی کردن نتایج طرح های اجرا شده

 

   دانلود : نتیجه_گیری____خانم_دکتر_محمدی.docx           حجم فایل 15 KB
   دانلود : tavanmandi_ravani.pdf           حجم فایل 36 KB
   دانلود : tasir_rahborha___adib_sereshki.pdf           حجم فایل 33 KB
   دانلود : tafakor_en.docx           حجم فایل 14 KB
   دانلود : pishnahadat_tajrishi.pdf           حجم فایل 104 KB
   دانلود : pishnahadat_raheb.pdf           حجم فایل 169 KB
   دانلود : natayej_tarhe_shahshahani.pdf           حجم فایل 60 KB
اخبار و اطلاعیه های مرکز
چگونگی چگونگی معرفی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان
معرفی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان
چگونگی معرفی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان ومشکلات ناشی از عدم فارغ التحصیلی همزمان این دانشجویان بعلت زمان متفاوت دفاع از پایان نامه
 ١١:٥٢ - 1395/10/07 - نظرات : ٠متن کامل >>
لزوم احراز شرط 10%برتر دوره کاردانی عطف به نامه ارسالی از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بتاریخ 05/06/93
لزوم احراز شرط 10%برتر دوره کاردانی برای فارغ التحصیلان سال های قبل
بازگشت به نامه شماره 181/519/د مورخ 93/5/25موضوع لزوم احراز شرط 10%برتر دوره کاردانی برای فارغ التحصیلان سال های قبل
 ١١:٤٠ - 1395/10/07 - نظرات : ٠متن کامل >>
موضوع پذیرش بدون آزمون از مقطع کارشناسی به کارشناسی ارشد
آرشیو اخبار
آخرین اخبار
چگونگی چگونگی معرفی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان
معرفی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان
چگونگی معرفی دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد جهت استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان ومشکلات ناشی از عدم فارغ التحصیلی همزمان این دانشجویان بعلت زمان متفاوت دفاع از پایان نامه
 ١١:٥٢ - 1395/10/07 - نظرات : ٠متن کامل >>
آمار بازدید
 کل بازدید : 43551
 بازدیدکنندگان آنلاين : 4
سايت دانشگاهمعاونت آموزشيمعاونت تحقيقات و فن آوريمعاونت درمان و توانبخشيمعاونت فرهنگي و دانشجوييكتابخانه مركزي

Copyright © 2009 U.S.W.R - All rights reserved .University of Social Welfare and Rehabilitation Sciences