 |
سال 94 اولویت های ... |
 |

دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي بسمه تعالي
اولویت های پژوهشی اداره مطالعات و توسعه آموزش سال 1396
1
|
بررسي چالش هاي موجود در نظام ارزشيابي فعاليت هاي آموزشي اساتيدو دانشجویان وراهکار های رفع آنها
|
2
|
آموزش مداوم و عوامل موثر در ارتقا توانمندي اعضاي هيات علمي وفارغ التحصیلان
|
3
|
استانداردها، چالش ها و عوامل انگيزشي دانشجويان در دوره كارورزي
|
4
|
مهارت های عملی مورد نیاز دانشجویان برای ارتقا کیفیت خدمت رسانی
|
5
|
روش های تدریس نوین و مقایسه آنها با روشهای سنتی
|
6
|
اعتبار ابزار های اندازه گیری و ارزیابی در پایان نامه های تحصیلات تکمیلی
|

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
اولویت های پژوهش در آموزش(سال 94)
عنوان
|
اثربخشی برنامه آموزش بالینی رشته ...... از نظر دستیابی به وظائف و توانمندیهای بالینی
|
آموزش بالینی (محیط،امکانات ،منابع،ارزشیابی، مدیریت بیمارستانهای آموزشی، سازماندهی و...)
|
شیوه های تدریس و فنون یاد گیری
|
راه های پرورش دانش آموخته نوآور
|
سنجش نیازهای آموزشی دانشجویان برای برنامه ریزی درسی
|
جایگاه اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته ....
|
مطالعات تطبیقی در آموزش علوم توانبخشی (مقایسه برنامه ها ی آموزشی رشته ها در کشور های مختلف)
|
دلایل کمتر بر گزار کردن کلاس توسط اساتید
|
بررسی شیوه های نظارت (supervisation) در آموزش های بالینی
|
طراحی و ساخت ابزارهای کمک آموزشی با استفاده از فناوریهای نوین رشته ...
|
جامع نگری و جامعه نگری در آموزش رشته های توانبخشی(رویکرد همه جانبه و براساس نیاز جامعه)
|
|
|