|
مجری
|
عنوان طرح های انجام شده
|
ردیف
|
|
محمد سبزی خوشنامی
|
بررسی مهارتهای تفکر انتقادی در دانشجویان توانبخشی، دانشگاه علوم بهزیستی
|
1
|
|
دکتر بیگلریان
|
نیازهای اطلاعیابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
|
2
|
|
دکتر فرحناز محمدی
|
جایگاه ارزشهای حرفه ای در برنامه های آموزشی مقاطع تکمیلی رشته های توانبخشی 1393
|
3
|
|
دکتر مسعود فلاحی
|
تاثیر آموزش مشارکتی مربی و گروه همتا یان بر عملکرد آموزشی و رضایت تحصیلی دانشجویان دکتری پرستاری 1393
|
4
|
|
دکتر معصومه پورمحمدرضای تجریشی
|
اثربخشی راهبردهاي خودنظمده بر پيشرفت تحصيلي دانشجويان كارشناسي ارشد دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي تهران
|
5
|
|
دکتر حجت اله حقگو
|
مطالعه تاثیر آموزش با استفاده از مالتی مدیا در مقایسه با آموزش رایج در درس آناتومی سیستم اعصاب دانشجویان کارشناسی دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي تهران
|
6
|
|
نرگس ادیب سرشکی
|
بررسی تاثیر راهبردهای انگیزشی بر انگیزه دانشجویان و نگرش آنان نسبت به استفاده از این راهبردها در کلاس زبان انگلیسی سال 1393
|
7
|
|
کیانوش عبدی
|
نیاز سنجی برنامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد رشته ارگونومی92
|
8
|
|
دکتر معصومه پورمحمدرضای تجریشی
|
ارتباط ویژگی های شخصیتی، راهبردهای انگیزشی و جهتگیری اهداف پیشرفت با پیشرفت تحصیلی دانشجويان 92
|
9
|
|
محمد علی حسینی
|
بررسی ارتباط فرسودگیتحصیلی با خودکارآمدی آموزشی در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه علوم بهزیستی وتوانبخشی در سال 1393
|
10
|
|
محمد سبزی خوشنامی
|
بررسی تجربه دوره تحصیلی و حمایت اجتماعی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان رشته های توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سال تحصیلی 93-94
|
11
|
|
دکتر عرب لو دریچه
|
مقایسه ارزیابی وضعیت آموزش بالینی رشته فیزیوتراپی از دیدگاه فارغ التحصیلان و دانشجویان سال 1394
|
12
|
|
دکتر محمد موسوی خطاط
|
"ارزیابی و سنجش میزان توانمندی روانی کارکنان اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بر اساس مدل اشپرایتزر"1394
|
13
|
|
دکتر علی پور گراوند
|
ارزشیابی آموزش عملی رشته مددکاری اجتماعی در سال تحصیلی 1395 -1394
|
14
|
|
محمد علی حسینی
|
نیازسنجی آموزشی رشته مدیریت توانبخشی از دیدگاه دانشجویان ، دانش آموختگان و اساتید دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سال 1395
|
15
|